kal_ella: (Default)
[personal profile] kal_ella
WHY, AMERICA, WHY THE FUCK WAS ADAM & KRIS IN THE BOTTOM 3??? I SMELL SOME SERIOUS BULLSHIT. WHY WOULD YOU SCARE ME LIKE THAT YOU LITTLE FUCKERS!

Date: 2009-04-30 02:18 am (UTC)
From: [identity profile] chemicalwonder.livejournal.com
I KNOW, IT WAS BULLSHIT! THANK GOODNESS HE WAS SAFE! AND DAMN I NEED THAT ADAM ICON!

Date: 2009-04-30 02:31 am (UTC)
From: [identity profile] kal-ella.livejournal.com
BULLSHIT TO THE 10TH POWER! GO GET YOUR ADAM ICON, GURL.

Date: 2009-04-30 02:21 am (UTC)
From: [identity profile] darlingdivine.livejournal.com
FUCKING RIDICULOUS. I WAS SPEECHLESS.

Date: 2009-04-30 02:32 am (UTC)
From: [identity profile] kal-ella.livejournal.com
I WAS SHAKING SO FUCKING HARD, BB. MY MOM THOUGHT I WAS GOING TO HAVE A BREAKDOWN.

Date: 2009-04-30 02:30 am (UTC)
From: [identity profile] oceansdream.livejournal.com
I reeeeally need your fic so I can stop crying! *breathes*

Date: 2009-04-30 02:32 am (UTC)
From: [identity profile] kal-ella.livejournal.com
ITS OK BB, I'M WORKING ON THAT FIC TOMORROW AFTER CLASS. I'M STILL TRYING TO CALM MYSELF.

Date: 2009-04-30 02:30 am (UTC)
From: [identity profile] micheleeeex.livejournal.com
I HAD A HEART ATTACK. ABOUT 20 HEART ATTACKS.

Date: 2009-04-30 02:33 am (UTC)
From: [identity profile] kal-ella.livejournal.com
AND I WAS HYPERVENTILATING, IT WAS SO FREAKING BAD.

Date: 2009-04-30 02:44 am (UTC)
From: [identity profile] kal-ella.livejournal.com
*right-click, saves* AND IASFM! I COULD NOT BELIEVE THAT WAS HAPPENING.

Date: 2009-04-30 02:34 am (UTC)
From: [identity profile] clionona.livejournal.com
I CALL SHENANIGANS!!! WTF???

Date: 2009-04-30 02:45 am (UTC)
From: [identity profile] kal-ella.livejournal.com
IT WAS A BIG WTF MOMENT RIGHT THERE, BB. I CAN'T EVEN THINK RIGHT NOW.

Date: 2009-04-30 02:38 am (UTC)
From: [identity profile] chunkeymonkey81.livejournal.com
I know. So so wrong. I almost stopped breathing and I have NEVER been this invested in a contestant(and I love Kelly and wanted Clay to win). Flashes of Gokey winning would....gah!

But if god forbid Adam got kicked off, the hoopla would surely overshadow everything else. Surely.

Plus some people on the boards of TWoP are saying they do this--put them in the bottom 3--to rile up the fans for the contestants they want to win. They said this happened with Ruben and Fantasia so...*shrug*

Woo though....tense night.

Date: 2009-04-30 02:46 am (UTC)
From: [identity profile] kal-ella.livejournal.com
NO GOKEY, DON'T WIN.

AND YOU GOT A POINT RIGHT THERE, BB. BUT WHY PLAY WITH OUR EMOTIONS LIKE THAT???

Date: 2009-04-30 03:06 am (UTC)
ext_48694: (OMG)
From: [identity profile] megami284.livejournal.com
That shit was fucking messed up. I call some serious bullshit AMERICA. Where the hell was all of Adams & Kris fans last night. Seriously...I damn near had a heart attack. Fuck!!!!

I seriously thought that Adam was gonna be the next jennifer hudson or daughtry.

Who the hell is voting for Gokey. When ever I see him i get angry that he's still freaking here.

Date: 2009-04-30 03:12 am (UTC)
From: [identity profile] kal-ella.livejournal.com
did you notice how danny was all up on allison's grill during that food fight? i was like "back the fuck up, gokey, she's young." but seriously, i have NO IDEA who is voting for him. O____o

i was shaking so bad, my mom was laughing at me. -_____-

Date: 2009-04-30 03:17 am (UTC)
ext_48694: (Gay Love FTW)
From: [identity profile] megami284.livejournal.com
My mom was laughing and telling me that Adam was gonna go home. :-[ Doesn't Gokey no that Allison is still jailbait...leave her alone. Adam should defend Allisons honor as her honorary brother. I would seriously pay to see that.

On the bright side Adam and Kris shared a very public hug. YAY!!!!!

Date: 2009-04-30 03:18 am (UTC)
From: [identity profile] kal-ella.livejournal.com
YOUR MOM = NOT COOL. -____-

that was a BEAR HUG, and it was amazing. <3

Date: 2009-04-30 03:22 am (UTC)
ext_48694: (Gay Love FTW)
From: [identity profile] megami284.livejournal.com
I know...my mom is the epitomy of not cool when it comes to idol. Every week she says Adam is leaving.

Hug was awesome...very awesome. They should step it up next week and kiss, maybe on the cheek first and then proceed to the lips.

Date: 2009-04-30 03:29 am (UTC)
From: [identity profile] kal-ella.livejournal.com
IASFM. they do that in secret though, we know it.

Date: 2009-04-30 03:44 am (UTC)
ext_48694: (Gay Love FTW)
From: [identity profile] megami284.livejournal.com
True that! True that!!!!

Date: 2009-04-30 05:30 am (UTC)
From: [identity profile] vamparacely.livejournal.com
Maybe they were in the bottom 3 because there aren't many contestants left?

Date: 2009-04-30 05:40 am (UTC)
From: [identity profile] kal-ella.livejournal.com
NO, it all makes sense now. Idol Producers wanted to scare us shitless so that we can vote HARDER next week.

Date: 2009-04-30 06:07 am (UTC)
From: [identity profile] ladyle.livejournal.com
My Matt went home. `=( I sounded like I was dying when they sent him home. LOL.

Date: 2009-04-30 06:16 am (UTC)
From: [identity profile] kal-ella.livejournal.com
*hugs* he was a great guy, too. lol i almost lost my shit tonight, that was crazy.

July 2010

S M T W T F S
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25 262728293031

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 22nd, 2017 12:40 pm
Powered by Dreamwidth Studios