kal_ella: (leo judges you)
SO YEA. just made a list of a bunch of gay movies, y'all.

COME FAP WITH ME...

HOLY SHIT THIS IS AWESOME... )
kal_ella: (Default)
i'm taking a cue from [livejournal.com profile] booxradley entry just to say this...

i'm getting a little irritated at people basically yelling at me for split-voting. can you all shut the fuck up? if i want to split-vote, i fucking will. b/c guess what? i genuinely like BOTH Adam & Kris, i don't like one more over the other, they're both equal to me. besides, i use my house phone AND my cell phone while i vote, so all my votes are going to them 100%. get those sticks out of your asses and calm down, k?

/rant

so... about those ny yankees.
kal_ella: (Default)
WHY, AMERICA, WHY THE FUCK WAS ADAM & KRIS IN THE BOTTOM 3??? I SMELL SOME SERIOUS BULLSHIT. WHY WOULD YOU SCARE ME LIKE THAT YOU LITTLE FUCKERS!
kal_ella: (Default)
i actually thought Danny did good tonight, still think he's a douche.

they all did good, to be honest. but still...

ADAM/KRIS FINALE, PLZ.

OH LAWRD

Apr. 20th, 2009 01:31 am
kal_ella: (Default)
i facepalmed SO damn hard at Miss California. "Opposite Marriage" lmfao
kal_ella: (Default)
since its officially the 19th...

HAPPY BIRTHDAY, [livejournal.com profile] nightingale_12!!!!

WELL THEN

Apr. 17th, 2009 07:02 pm
kal_ella: (Default)
*ahem*



i think that pic right there will be "their" shipper pic. the way cookleta's pic is that eye-sex photo from the finale. <3

ok, carry on. `=D
kal_ella: (Default)
since i'm feeling like crap right now, i'll make this short...

tuesday night

Allison - i like her, but i wasn't too crazy about the song choice. i kept chanting "Cook did it, Cook did it..."

Anoop - same as Allison, the chanting.

Adam - SEX, that is all. and fuck, the man knows how to work with the band.

Danny - lmfao Danny, gtfo.

Kris - i thought he did a great job, no idea what Randy was smoking.

Matt - it wasn't that bad. i thought it was ok.

Lil - she just needs to GO.

wednesday night

Matt was saved by the judges, i thought it was a bit anti-climatic, but i'm happy he was saved. i like the boy. Matt was in a Kradam sandwich when they hugged! XD~~*
kal_ella: (Default)
i had this really interesting dream last night...

in my dream, i somehow became violently ill and had to be rushed to the hospital (like, i think i was dying or something) so my doctor (no idea who the hell he is, btw) was sitting next to me discussing my illness when suddenly the Cookie Monster from Sesame Street came into my room asking for a job at the hospital. and my doctor was all "oh i don't know..." and then Cookie Monster says something like "c'mon doc, i'm looking for a job around here, life's been really hard for me..." poor bb sounded (and looked) like a crack addict, i mean his eyes was bloodshot! and i'm just looking at Cookie Monster with a relaxing smile and i told my doctor to please give him a job, and i gave my doc these puppy dog eyes (b/c you can't say no to a dying person) and yay! the doc gave Cookie Monster a job. Cookie Monster was so very happy and i gave him a huge hug. and as the dream progressed, Cookie Monster transformed into Tom Cruise.

yea, that was it.

ALSO...

HAPPY BIRTHDAY, CHRIS!!! ([livejournal.com profile] clover71)
kal_ella: (Default)
that fuck face cousin of mine is eating my Fruity Pebbles again, i just heard him pour like half the fucking box inside the bowl. >:O

BUY YOUR OWN DAMN CEREAL, K?

in other news...

i'm craving for some Kradam fics right now, like badly. i just may have to write one if i don't get my fix within the next 2 hours. *pouts*

Idol - 4/8

Apr. 10th, 2009 01:20 am
kal_ella: (Default)
so American Idol (or as i like to call it, "The Kradam Show") was kinda sad last night. i mean, i had no beef with Scott, bitch was funny as fuck.

he shall be missed.

is it weird that i haven't been noticing Danny lately? when Kradam and Anoop were sitting up on the couches i was all "who the fuck is sitting next to Anoop? Scott, Allison, Lil, and Matt are right there... who the hell is - OH YEA, him." lol this could be a good thing. `=D

so about those Kradam moments, HOLY FUCK WOW. those Idol Producers just KNOW that there are batshit crazy Kradam fans out there b/c we got a shitload of moments.

OBSERVE...

to the slash of awesomeness... )

Idol - 4/7

Apr. 7th, 2009 09:46 pm
kal_ella: (Default)
HOLY SHIT, WTF??? ADAM, YOU MAKE ME WISH I HAVE A FUCKING PENIS. THAT WAS AN AMAZING PERFORMANCE...

DANNY IS CRYING HIMSELF TO SLEEP TONIGHT...

KRIS MENTIONED ADAM! NOT CRAZY ABOUT THE PERFORMANCE, BUT YOU'RE STILL SEXY AS FUCK...

SCOTT WAS LOL-WORTHY...

MATT WAS GOOD TONIGHT...

AND EVERYONE ELSE MATTERS NOT.
kal_ella: (Default)
this interview just brings some serious plots...

Interviewer: Are you getting along as roommates?

Kris: Yeah. I'm showing Adam how to play the guitar and he's showing me how to play the organ.


b/c i'm so mature, i lol'ed at the organ part. i started to think about peen. XD
kal_ella: (Default)
LAST NIGHT

so i don't remember much of last night except that Adam was fucking fabulous and HE GOT A STANDING-O FROM SMOKEY ROBINSON. WHAT NOW HATERZ, GONNA DISCREDIT HIM TOO? and Kris was totes precious as usual and i wanted to throw my panties at Matt. and Scott is funny as fuck, i love him. and awwww Michael must've been a happy baby, y/y?

still don't care for the girls, but i do like Allison though, ngl.

TONIGHT

i must be shipping Kradam hardcore b/c i kept waiting to see if they were near each other or whatever. so you could imagine my reaction to see them ONCE AGAIN sitting one seat away from each other b/c somebody is always sitting in between them. AND NOW I'M DRAWING TO A CONCLUSION THAT IF YOU'RE SITTING IN BETWEEN TEH KRADAM, YOU'RE GONNA BE IN THE BOTTOM 3 LOL ask Alexis what happened last week, bbs. ;D BUT STILL, it was shocking to see Matt in the bottom 3, it was all kinds of wrong and unreal, idk idk. kinda sad to see Michael go but his ass was grinning the whole time b/c he knows he's going on tour, so he's a humble panda. XD

OBLIGATORY KRADAM PIC
kal_ella: (Default)
new Kradam pic from Detroit


AND HELLO, they don't room with Matt anymore?

the white line had a person's (i do not like) name, so i slashed it out. XD

they need to hook up like yesterday.


IN REAL-LIFE NEWS, MY COUSIN NEEDS TO GET A FUCKING JOB AND STOP EATING MY FRUITY PEBBLES.

that is all.
kal_ella: (Default)
ahhhh didn't get a chance to post this last night, i was tired as hale.

ANYWAY...
i've been in a Krisbert mood lately so while i was watching Idol last night, Alexis was sitting in between Kris and Adam and i was all "GTFO, Alexis!" luckily, she was in the bottom 3. XD so she walks away and Adam sits back down, and THIS AWESOME MOMENT HAPPENS...



Kris scoots over closer to Adam and wraps an arm around him! *THUD*

THAT IS ALL.
kal_ella: (Default)
ADAM LAMBERT, WHY SO SEXY? WHY?

KRIS, PLEASE GET A DIVORCE.

KRISBERT IN THE BEGINNING!

MATT WAS TOTES ADORABLE.

EVERYONE ELSE MATTERS NOT.

ALSO, GTFO MY SCREEN DANNY.

July 2010

S M T W T F S
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25 262728293031

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sep. 24th, 2017 08:19 am
Powered by Dreamwidth Studios